Terragen creatie

~Eigen werk/Own work~

2 reacties op “Terragen creatie

  1. Wat ik vooral leuk vind Karina, is dat je weer eens iets op je blog post. Een goed begin van het nieuwe jaar. :) Ik hoop dat er geen nare problemen waren waardoor je zo lang niet geblogd hebt. Gewoon een time-out kan iedereen wel eens gebruiken denk ik.

  2. Nou, daar ben ik dan Karina. Als ik je goed begrijp heb je de mixpod code dan in je blog. Dat is normaal. Dat krijg ik ook. Die code kopieer je dan even naar een word documentje. Vervolgens gooi je dat blogje in de prullebak. Dan ga je naar je dashboard → weergave → widgets → tekst → slepen naar zijbalk → plaats die waar je hem wilt hebben, b.v. onder “welcome”of zo → pijltje naar beneden aanklikken → evt. titel invullen → in vak daaronder code mixpod plakken en dan in die code “width” en “height” aanpassen. Bij mij past het zoals hij er nu in staat met width 215 en height 175. Die getallen pas je dan aan zoals het bij jou in de linker zijbalk plaatst. Gewoon een paar keer invullen, kijken, nog niet goed? getallen hoogte en breedte nog een keer aanpassen tot het goed is.

    Hoop dat het zo duidelijk is voor je. Succes! :)

Geef een reactie

